OFERTA MEA

 

Ce furnizez:

Gross view - numarul de vizualizari pe care reteaua il poate genera pe perioada specificata

Net view - numarul de indivizi diferiti pe care reteaua ii poate atinge

National reach - Gross view raportat la populatia Romaniei exprimat ca si procent

Local reach - Gross view raportat la populatia localitatii - (pentru locatii amplasate de drumurile nationale si localitati mici  in care traficul este extern localitatii nu se calculeaza Local reach).

 

Ce poate calcula advertiserul cu datele furnizate:

CPT gross = costul pentru perioada impartit la Gross view si inmultit cu 1000

CPT net = costul pentru o perioada impartit la Net view si inmultit cu 1000

Frecventa - se imparte Gross view la net view si se obtine numarul mediu de vizualizari pe subiect

Advertiserul mai poate calcula:

1. GRP - ca si definitie gross rating point reprezinta un punct procentual dinaudienta maxim diponibila a targetului vizat, daca se considera audienta maxim disponibila populatia locala sau populatia nationala, atunci GRP se poate considera cifrele de la Local reach sau National reach, calculate cu gross view, sau dupa caz se pot calcula cu net views, daca GRP se compara cu GRP de pe alte media, atunci cu ajutorul datelor oferite, se va calcula GRP in acelasi mod cu GRP-ul comparat;

se poate calcula GRP si din raportul dintre NET view si Gross view exprimat ca si procent adica inversul frecventei in functie de stilul de lucru al marketingului advertiserului (in acest caz cifra rezultata va scadea pe masura ce durata campaniei creste in functie de retea devenind un indicator de eficienta pentru durata campaniei)

2. eficienta duratei campaniei outdoor

3. eficienta dimensiunii campaniei outdoor

 

sugestii de apreciere a eficientei campaniilor outdoor cu ajutorul cifrelor de audienta:

frecventa trebuie sa se incadreze intre valori de minim 4 maxim 16

local reach sa atinga valori cuprinse intre minim 400% si maxim 1600%

frecventa se atinge din durata campaniei si structura traficului, local reach se atinge din durata si dimensiunea retelei;

daca local reach minim se obtine doar cu depasirea frecventei maxime recomandate, reteua este SUBDIMENSIONATA

daca frecventa maxima se atinge fara ca local reach sa atinga macar 400% reteaua este SUBDIMENSIONATA

daca local reach maxim se atinge fara ca frequency sa atinga minimul reteaua este SUPRADIMENSIONATA (destul de greu sa se intample)

daca local reach maxim se atinge, durata campanei iese din cifrele de eficienta trebuie SCHIMBATA GRAFICA

daca local reach maxim se atinge intr-o perioada mult mai mica decat durata promotiei reteaua este supradimensionata.

daca frecventa este sub 5 durata campaniei este prea scurta

durata optima a campaniei este data de frecventa maxima, daca depaseste 16-20, mesajul intra in peisaj nu mai este citit indiferent ca reteaua este supra sau subdimensionata si atunci GRAFICA TREBUIE SCHIMBATA. (daca reteaua este formata dintr-un mix de formate frecventa maxima se poate duce spre 20, rezistenta la plictiseala a subiectilor creste)

dimensiunea optima a retelei este data de local reach

pentru o campanie optima pe outdoor se urmareste incadrarea dimensiunii si duratei in parametrii mentionati.

Pentru campanii de notorietate sau prezenta acolo unde imaginea este formata doar din brand si/sau logo durata campaniei nu este determinata de frecventa, scopul este chiar introducerea brandului in peisajul urban ca parte integrata.