Main » 2014 » Iulie » 2 » STUDY CASE - cum se face audienta pe o locatie rezultate analiza study case
3:29 PM
STUDY CASE - cum se face audienta pe o locatie rezultate analiza study case

STUDY CASE - cum se face audienta pe o locatie rezultate analiza study case

In articolul anterior am vazut cum putem masura rapid traficul si am obtinut DEC adica numarul persoanelor care trec zilnic pe acolo (gross).

In acest articol o sa analizam o locatie care se afla acolo unde am masurat traficul, o sa o scoram si ii masuram numarul de vizualizari pe care il poate culege adica vedem ce audieta are suportul outdoor.

am luat o locatie din zona de la un furnizor, stiu care este furnizorul evident, dar nu este necesar sa il numesc acum, asa ca l-am numit sample.

am introdus locatia in VIEW si i-am determinat scorul conform imaginii de mai sus.

ieri am facut traficul in zona si se afla deja in program, deci putem merge mai departe sa determinam audienta

in mod normal audienta se face pe o perioada determinata la cererea celui care doreste audienta, dar fiind vorba de un study case, am exportat pentru fiecare zi timp de o luna sa vedem ce se intampla; in imagine este audienta simulare pentru prima zi de campanie

datele pentru zilele urmatore se regasesc in tabelul de mai jos (atentie cifrele nu se insumeaza sunt rezultatele pentru campanie de o zi, doua zile, trei zile etc.)

deja lucrurile se mai complica un pic :)  de fapt nu se complica deloc tabelul ne arata numarul de vizualizari pe care locatia respectiva le culege pe o campanie de o zi pana la o campanie de 30 de zile; cifrele bolduite sunt cele pe care clientul le primeste, am sters o serie de date si am lasat unele date pentru ca sunt interesante in alnaliza noastra.

prima data ne uitam la gross views si incercam sa punem un grafic

din grafic observam ca numarul de vizualizari creste aproximativ constant, pentru ca reprezinta de cate ori grafica pe panou poate fi vazuta; gross view se foloseste peste tot cand se determina audienta;

acum ne uitam si pe numarul de persoane diferite care pot vedea reclama pe panou intr-o luna de zile si evolutia de la zi la zi

aici vedem ca daca in primele zile numarul persoanelor creste destul de accentuat, in timp numarul persoanelor care vin in contact cu mesajul nu mai creste constant;  De ce?  nu am sa spun dar probabil ca ati ghicit

daca nu ati ghicit hai sa complicam un pic lucrurile

Numarul persoanelor diferite care vad reclama vine din traffic, dar traficul are si el personalitatea lui adica are niste parametrii calitativi, nu toate persoanele din trafic sunt la fel, unele sunt mai "egale" decat altele (mai si glumesc)

atunci le analizam pe fiecare cum sunt si mai punem un grafic

din imaginea de mai sus ne dam seama ca persoanele care trec zilnic pe acolo "navetistii", incep sa se repete, iar daca in primele zile numarul acestora creste rapid, in zilele urmatoare aportul la numarul persoanelor diferite care vad mesajul este dat pe persoanele care trec pe acolo intamplator.

Ce alte concluzii mai putem trage cu ajutorul analizei? mai multe dar o sa mai vedem si in alte articole decoamdata nu am primit intrebari decat pe telefon la comentarii pe articole nu sunt intrebari.

Un singur aspect as vrea sa mentionez: daca din analiza rezulta ca durata unei campanii pentru eficienta trebuie calculata in functie de graficele de mai sus, eu zic ca nu e asa, dar o sa mai vorbim in alt articol cand o sa facem audienta pe o retea, eu cred ca durata de eficienta a unei campanii se stabileste in functie de numarul de locatii si de GRP impreuna cu considerente date de cateva informatii referitoare la comportamentul targetului si de scopul campaniei, o sa vorbim si de acest lucru poate cu alta ocazie.

Category: Blog Dan Ion | Views: 369 | Added by: dandani | Tags: masurare trafic, audienta pe outdoor, GRP, gross audience, study case, scor | Rating: 5.0/1
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Login ]